ČEZ připravil jednoduchý trik, kterým vydělá desítky miliónů měsíčně.

17. října 2007 v 11:53 |  Názory - Články
Tak mě přišel domů už potřetí tento email a já se ptám nocný Čezi (podle slova Kazi), to jako my platíme tvojim prostředím cs. volympionyky v komunistický Číně a další tvoje rozmary a nadace? Snad někdo za pár let někdo vymyslí bezdrátovej přenos a si vprdeli jako ten tvuj brácha Telekom. Toto sou naši zlatí hoši ... co to vymysleli. Mejl začíná : Vše v Celém článku
# # ČEZ připravil jednoduchý trik, kterým vydělá desítky miliónů měsíčně.
# # # Ty pochopitelně nevytáhne z nikoho jiného než z občanů České republiky.
# # # Trik je velice jednoduchý.

Každý odběratel elektrické energie před časem dostal od svého milovaného ČEZu brožuru Oranžový průvodce. Běžné kecy na kvalitním papíře jste asi zahodili stejně jako většina ostatních.
# Zásadní chyba, která z vaší kapsy přihraje ČEZu zbytečně téměř 150 Kč ročně, které nemusíte platit.
# # # V brožuře je totiž napsáno, že vás váš milovaný dodavatel oranžové energie
# # # Vás automaticky přesunul do tarifu COMFORT. Co je to takový COMFORT made in ČEZ?
# # # Tento tarif prý obsahuje "širokou škálu doplňkových služeb". Za místní
# # # hovorné si můžete zavolat na zákaznickou linku! Můžete využívat některou z forem elektronické fakturace. V ceně je i písemná korespondence s ČEZem... Co však dělat, pokud máte na chatování jiné kamarády než ČEZ? Tarif Basic vás vyjde ročně o 142,80 Kč levněji při stejných cenách elektrické energie.
# # # Jak tyto peníze ušetřit a jak především zabránit úplně zbytečné podpoře
# # # milovaného monopolisty, který vyplácí tak pěkné roční odměny našim milovaným
# # # členům jeho dozorčí rady? Zákaznická linka ČEZu je*_ _**_840 840 840_*.
# # # Měla by stát místní hovorné. Na tomto čísle se můžete s tarifem COMFORT rozloučit.
# # #
# # # Pokud to neuděláte, podporujete ČEZ trik: Oproti minulému před COMFORTNÍMU
# # # období ČEZ díky COMFORT triku získává od každého miliónu odběratelů navíc
# # # naprosto bezpracně 12 miliónů korun každý měsíc.
# # # Kolik je asi v ČR odběratelů,kteří se automaticky stali členy onoho COMFORTního klubu, aniž o tom vědí? Viděl bych to tak na tři milióny...
# # # Lidi neuvěříte, ale je to pravda! Dneska jsem tam volal a operátorka mi řekla, že je to tak. Tak jsem jí hned nařídil změnu na tarif Basic a je to kupodivu zdarma - zatím!!! Budu platit míň a až je někdy v budoucnu budu volat, nebo jim psát jinak, než mailem (ten je zatím prý zdarma), tak
# # # zaplatím 40,-Kč. V době bezplatných zákaznických linek!!
# # # CEZ pracovníci hledí, jak nejvíc by nás odřeli. Silně zvažuji, že na ně pošlu ČOIKU. Nepodporujte ty ... ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým. Pokud tomu nevěříte, zavolejte si nejdřív na to číslo 840 840 840
# # # zvolte kód nula - ostatní služby a budete se divit!
# # #
# # # Milan
# # # Český rozhlaz 2 - Praha -
# # # Jaroslava
# # # Redakce slovlesného vysílání
# # # Vinohradská 1
# # # 120 99 Praha 2
# # # telefon 22 155 2537
další info taky ZDE.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 pekky | 17. října 2007 v 12:13 | Reagovat

To jsou paradoxy... nebo asi jen legální zlodějna, jestli se to nějak nevylučuje, přestávám rozumět souvislostem ale to byl asi záměr co zlatí kluci jedy s kravatama...

2 zelí | 17. října 2007 v 13:27 | Reagovat

Když zavoláte na 840 840 840,zaplatíte jak mourovatí.Já jsem to zkusil,a hned mi na telefonním účtu naskočilo 21 kč.Na dotaz operátoru mi bylo řečeno že ono číslo jsou ZELENÉ LINKY.Tak jsem si oddechl,že to nejsou žluté linky,to bych vystřík i bez orgasmu.Teď jen čekám na oficiální telefonní výpis,a podám na ty grázly žalobu za podvod, protože v ceně Comfort-u je podle ceníku veškerá komunikace s obsluhou Zákaznických center,pracovníky Zákaznické linky Skupiny ČEZ,prostřednictvím internetu i písemné komunikace.

3 hunt | 17. října 2007 v 20:43 | Reagovat

Vypadají vcelku spokojeně. Asi se připojím s tou žalobou k vám.

4 dorf | 17. října 2007 v 22:11 | Reagovat

Mílo, ne že bych se chtěl těch monopolních vyžírků nějak zastávat (kam se ale ČEZ hrabe na SčVK, to jsou ultrasvině), ale tohle je mimo. Ten tarif Comfort je totiž stejný tarif, který platil doposud, nedošlo tedy k žádnýmu navýšení cen. Jen má každej možnost přejít na tarif o něco málo levnější s platbou navíc za např. informace po telefonu...

5 Magouš | E-mail | 18. října 2007 v 9:28 | Reagovat

Já vodebírám el. energii od svojí milé a ta mě holí daleko víc.

6 zelí | 18. října 2007 v 12:23 | Reagovat

Dorfe,do loňského roku platil tarif STANDART,kde žádné navýšení o tzv. služby  nebylo a telefonování bylo za místní poplatky,o tom jsem přesvědčen.

7 dorf | 18. října 2007 v 13:42 | Reagovat

2 zelí: Skutečně je to tak, že tarif zůstal stejný (tedy žádné cenové navýšení), pouze se od začátku pojmenoval jako Comfort:

„Nabídka Skupiny ČEZ byla od 1. ledna letošního roku rozšířena o nové dvě produktové řady, a to Basic a Exclusive. Stávající nabídka produktů byla marketingově pojmenována jako řada Comfort. Tyto řady se liší rozsahem zdarma poskytovaných podpůrných služeb a také cenou. Všem zákazníkům byla přiřazena produktová řada, která odpovídá té, již měli dosud. Jen byla nově pojmenována jako Comfort."

8 baron von Staatskrüppel | 19. října 2007 v 8:34 | Reagovat

Ten plešatej vprostřed je tutově ten násilník a vrah z Uherskýho Hradiště - dneska jsem viděl jeho fotku v ňákejch bulvárních novinách. Ti ostatní vypadaj jak kandidáti na presidenta republiky. Tak co se od nich asi dá čekat. Pravda je, že vypadaj takňák spokojeně. Proč taky né, když jsou tak dobře zavopatřený. Ale co byste dělali vy volové s těma kompjůtrama bez týhletý elektřiny. Mohli byste si akorát leštit tyč.

9 míla | 19. října 2007 v 20:59 | Reagovat

To taky neni ale špatný ale tuhle sem to zkoušel a bez Roberta Rozenbega mě to trvalo nějak dlouho ale zase jsem si posílil fantazii..

10 Mladá Fronta | 19. listopadu 2007 v 9:08 | Reagovat

27. srpna 2007  11:37

Na internetu v posledních týdnech koluje text, který obviňuje ČEZ ze snahy vydělat na zákaznících. Pobouřený autor e-mailu obviňuje energetickou firmu ze snahy získat miliony od zákazníků prakticky za nic. ČEZ obvinění odmítá. "Jde o naprosté nepochopení situace," říká mluvčí Eva Nováková.

ČEZ loni v listopadu představil nové tarify. - více zde

Zákazníci měli mít možnost vybrat si mezi tarify Comfort, Basic a Exlusive. Balíček Basic je sice asi o 150 korun levnější, kontakt klientské centrály se ale prodraží - stojí od 40 do 60  korun. V balíčku Comfort se za za komunikaci neplatí.

"Balíček Comfort se nijak neliší od tarifů, které ČEZ poskytoval do konce roku 2006. Stejná je jak nabídka služeb, tak cena. Naopak zákazník může ušetřit, pokud se rozhodne pro balíček Basic," řekla mluvčí iDNES.cz. V tom případě ale zaplatí za telefonický kontakt 41,65 Kč a 59,50 korun při vyřízení na kontaktním místě.

Zákazníci mohou bezplatně přejít z Comfortu na Basic. Pokud ale Basic předčasně vypoví, zaplatí 142,80 Kč. Tedy právě tolik, kolik stojí balíček Comfort.

Nevolejte, nepište

ČEZ není jediná firma, která zpoplatňuje kontakt svých zákaznických center. Operátor Vodafone nabízí službu  Po svém. Po vyčerpání volných minut nebo paušálu zákazník dostane dvacetiprocentní slevu na volání. Hovor s operátorem zákaznické linky ale pak vyjde na téměř 36 Kč.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama